Procedura rezerwacji

  • Jeżeli jesteś zainteresowany daną wyprawą wypełnij formularz rezerwacyjny widoczny w górnej części opisu oferty. Odezwiemy się do Ciebie w przeciągu kilku godzin.

  • Jeżeli potwierdzisz chęć uczestnictwa w wyprawie, poprosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 1000 zł będącą warunkiem rezerwacji miejsca na wyjeździe(oczywiście w pełni zwrotnej w wypadku gdy wyprawa nie dojdzie do skutku).

  • Po zebraniu minimalnej ilości uczestników termin jest oficjalnie potwierdzony, podpisujemy umowę i przystępujemy do organizacji wyprawy. W tym momencie poprosimy Ciebie o wpłatę pierwszej raty obejmującej m.in. koszty: biletu lotniczego na miejsce wyprawy, noclegów oraz ewentualnych przelotów wewnętrznych(koszty zależne od danej wyprawy – konkretne kwoty do wglądu w ofertach poszczególnych wypraw).

  • W terminie do 45 dni przed wyjazdem będziesz poproszony o wpłatę drugiej raty na którą składa się reszta kosztów wyprawy jak np. transport wewnętrzny, bilety wstępu do atrakcji itp.

  • Na około dwa tygodnie przed wyjazdem dostaniesz od nas szczegółowy pakiet informacyjny dotyczący wyprawy.

  • Spotkanie grupy na lotnisku i wylot na wyprawę życia!

 Jako organizator zajmujemy się rezerwacją biletu dla całej grupy. Cena każdego biletu została skalkulowana według średnich cen przewidzianych na przestrzeni całego roku (do wglądu w ofertach poszczególnych wypraw). Jeżeli bilet będzie droższy, klient zostanie poproszony o stosowną dopłatę, jeżeli tańszy, zwracamy klientowi nadpłatę (zazwyczaj mamy do czynienia z tę drugą sytuacją – im wcześniejsza rezerwacja tym taniej). Korzystamy z usług najlepszych linii lotniczych i najbardziej komfortowych połączeń, oczywiście po uprzednim zaakceptowaniu przez grupę proponowanego połączenia.

Odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące procesu rezerwacji znajdziesz w zakładce FAQ.

Facebook
Konto na Instagramie